piątek, 16 lutego 2018

Kupiłam kilka maseł, witamin i detergentów ;)



Hej!
Kolejne zakupy surowcowe :D
Poprzedni odcinek bardzo Wam się podobał, co mnie niezmiernie cieszy, więc dziś mam kolejne surowce do pokazania :D
Życzę fantastycznego czwartku!
P.
___

Sklep z moimi balsamami myjącymi: http://czarszka.pl/
Balsamy dostępne są w każdą sobotę od rana.
___

Lista produktów:
(wszystkie kupiłam w sklepie e-naturalne.pl)
- masło kakaowe nierafinowane
- masło mango rafinowane
- masło shea nierafinowane
- masło shea rafinowane
- masło kawowe
- masło cupuacu
- masło awokado
- wosk pszczeli
- lanolina
- d-pantenol
- witamina E
- witamina C olejowa
- witamina C
- witamina C stabilna
- witamina B3
- jedwab mikronizowany
- polisorbate 20
- betaina kokamidopropylowa
- caprylyl/capryl glucoside (glukozyd kaprylowy)
- decyl glucoside (glukozyd decylowy)
___

Powiązane odcinki/playlisty:
inne zakupy surowcowe
przepisy na kosmetyki

2 komentarze:

  1. Super film. Dzieki niemu wiem ze jest wersja stabilnej witaminy C co napewno przyda mi sie w recepturach. Pozdrawiam
    #dobrykomentarz

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21:56

    Fantastyczny film, bardzo treściwy i pomocny, podobnie z resztą jak poprzednie z tej serii :) mam ochotę kupić wszystko z tej listy ;) uwielbiam surowce, zwłaszcza naturalne masła (choć regularnie jestem posądzana przez domowników o wcieranie w siebie smalców :D). Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń