wtorek, 14 listopada 2017

Jak tworzę nowe przepisy na domowe kosmetyki? + inspiracje!



Hej!
Dzisiejszy odcinek jest troszkę takim łącznikiem między moimi przepisami na domowe kosmetyki, które możecie znaleźć na moim kanale, a nowymi filmami, które pojawią się niebawem.

Postanowiłam Wam trochę opowiedzieć o tym, jak ja przygotowuję przepisy na kosmetyki, które później lądują na YT w formie odcinka.
Nie mówię, że to jedyny sposób, nie mówię nawet, że dobry :D
To mój sposób :D
Mam nadzieję, że będzie dla Was w jakiś sposób inspiracją i może sięgniecie po swoje surowce i przygotujecie jakiś nowy, własny, kosmetyk domowy :D

W filmie znajdziecie kilka inspiracji, które zaczęłam tworzyć jakiś miesiąc temu - nie ma do tego odcinka korespondującego posta z listą składników i ilościami, zastępnikami itp., bo kosmetyki zwyczajnie nie są jeszcze gotowe ;)
Może sami zrobicie wersje idealne dla Was ;)

Z pozdrowieniami!
P.
___

Powiązane odcinki/playlisty:

przepisy na domowe kosmetyki

jak zrobić dobry krem

ABC domowych kosmetyków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz