poniedziałek, 23 października 2017

Błyszczące nowości od Pixie Cosmetics!


Hej!
Tak zachciałam nałożyć na siebie paczkę nowości od Pixie Cosmetics , że zamiast Wam robić tradycyjnego openboxa machnęłam pierwsze wrażenie :D
Mam nadzieję, że przyjemnie się oglądało :D

Na ustach mam mix taki oto:
konturówka Essence 14 Femme Fatale
pomadka MAC Liptencity Lobster
pomadka Paese Macademian Girl 6 Hollywood Sun
Matte Shaker Lancome 189 Red'y in 5
___

Lista produktów:


Mineral Sculpting Powder

Clay Delights

Pudry rozświetlające: Moonlight, Starlight Whispers, Gold Rush

korektor pod oczy Reviving Under Eye Concealer: 00 Creme Brulee, 01 Vanila Cream, 02 Sweet Almond


Na stronie są tylko 3 kolory, więc wnioskuję, że mój najciemniejszy poszedł w odstawkę ;)


Ściskam!
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz